Raad van Bestuur
Bestuursvoorzitter Financiën en Bedrijfsvoering: Arend Vreugdenhil
Bestuurslid Kwaliteit van Dienstverlening: Myrthe Koster
Bestuurslid Organisatie van Dienstverlening: Aimee Heijdenrijk
Voor iedereen die het fijne over ons wil weten. Trouwens, mis je informatie? Of is iets niet duidelijk? Laat het ons vooral weten, dat waarderen we enorm.
2.609 medewerkers
169 stagiaires
689 vrijwilligers
6.254
De meeste ondersteuning krijg je direct. Maar jammer genoeg moet je soms even wachten. Hoe lang het precies is, kan Pameijer je vertellen. Ter geruststelling, in de tussentijd ondersteunen we je altijd.
Benieuwd naar hoe wij werken aan de kwaliteit van onze ondersteuning? Lees dan het Pameijer kwaliteitsrapport 2021 of de versie in simpele taal.
Wij zijn pas tevreden als onze cliënten dat zijn. Daarom vragen we elk jaar wat ze vinden. Afgelopen jaar gaven ze ons een 8,3. Daar zijn we trots op! Natuurlijk proberen we een hoger cijfer te halen. Daarom investeren we elke dag in verbeteringen, opleidingen en innovatie.
Daarnaast zijn we trots op ons kwaliteitskeurmerk CIIO. Dit betekent dat de CIIO onze dienstverlening professioneel vindt: onze cliënten worden gehoord en onze ondersteuning is betrouwbaar, effectief, veilig en op tijd. Ook fijn: het CIIO gaf speciaal complimenten voor onze communicatie en ons scholingsaanbod.
Sinds 2018 hebben we ook de NEN7510 certificering behaald. Dit is een norm voor informatiebeveiliging in de zorg. Het toepassingsgebied van de certificering omvat:
Dit bevestigt dat we er alles aan doen om zorgvuldig om te gaan met de informatie van cliënten en medewerkers.
Voorzitter: R.H.J. Wondolleck
Vicevoorzitter: A.H. Lieftinck
M. Polak
T.J. de Meij
M.C.M. Huisman
F. Gronheid
Bestuursvoorzitter Financiën en Bedrijfsvoering: Arend Vreugdenhil
Bestuurslid Kwaliteit van Dienstverlening: Myrthe Koster
Bestuurslid Organisatie van Dienstverlening: Aimee Heijdenrijk
Wil je weten hoe het met Pameijer ging in het afgelopen jaar? Lees dan het jaarverslag 2021.